Surprising My Childhood Friend After 10 Years - bouncylandapp.com

Surprising My Childhood Friend After 10 Years

Kelly Wakasa
Views: 275835
Like: 19423
traveling back to visit @Braille Skateboarding after being gone for years
☞ INSTAGRAM –
MERCH –
☞TIK TOK –
☞ TWITTER –
☞ SNAPCHAT – @kellywakasa

CHECK OUT THE VIDEO I DID W BRAILLE –

CHECK OUT THE PODCAST –

Friends!
@Braille Skateboarding
@Luke Eich
@rickyglaser
@Gabe Cruz
@Nigel Jones
@Manuel (Mogely) Herrera
@JD Sanchez
@ChrisMcNugget
@UZIWALKER

Follow My Brand –

Music i used in vid –

GEAR:
Sony a7siii (main camera) –
16-35mm Lens (main lens) –
Rode Wireless Go 2 (dual mics) –
Sony Lav Mic (shot most previous vids w this) –
Spy Glasses –
What I use to edit –
My Camera Bag –
My Computer –

Start from the Beginning! –

📩BUSINESS – [email protected]

thanks for watching! do what excites!

460 Comments

  1. Not going to lie this was one of my fave videos I really really enjoyed watching this a lot!

  2. Wish Fabian had gone to the event with Braille too! Good to see him again

  3. anyone talking abt that car flying off the cliff?

  4. ARE WE JUST NOT GONNA TALK BOUT THAT CAR COMING OUTTA NOWHERE FLYING OFF THE ROAD AT 13:28??? IM DEADD🤣🤣🤣🤣

  5. What the fuck was that car flying off that cliff 😭💀

  6. The random clip where the car flew over 😂😂😂

  7. kelly! tommyinnit has been in new york! you should collab with him!

  8. i cant belive that kelly wakasa was just 10 mins away from where i live

  9. Plz post like this content bcoz its too much new things to us to see you guys to hangout different different places and show the entertainment of skate board, I actually love it bcoz in India we can't see like this,😣

  10. not the car running off the side of a cliff

  11. the orangutang song in the end hit the feels

  12. DAMNNN SEEING U WITH BRALLIE BRINGS BACK MEMORIES LIKE ITS NOSTALGIC TO MEEE

  13. I never thought I would say this, but you kinda of look like Olivia Rogdrigo (especially the smile)

  14. GAS DUDE! I'm binging right now WTF!!!! Great content

  15. Damn, crazy to see everyone. 😢 2015 vibes to when I started boarding.

  16. Krish has changed so much!!!
    From Kelly's high school vlogs to this, amazing 😂🙌

  17. I actually love to see Kelly hangout with friends and go out :,) it’s like a new side to him 🥺

  18. Dudee seeing the old braille clips at the end of the video hit hard, especially the clips with Lance😭

  19. Kelly what song did you use @ 13:22 I can’t find it anywhere on epidemicsound. Have a New York Vlog coming up and would love to use that song! Keep up the great work

  20. Its so awesome seeing Krish in the videos again Sorry if I messed his name up

  21. so are we not gonna talk about the car that went flying off of a cliff

  22. Why does Kelly inspire me to DO WHAT EXCITES I’m currently skating at a public park after watching him

  23. bro like kelly's videos are the only ones to make me smile without even knowing i'm smiling i truly love you bro you're always here when i'm at my worst i honestly claim you as my best sussy baka youtuber <3

  24. 0:25 Landing Primo on your butt. First time I've ever seen that. Thanks for sharing.

  25. Hasn’t skated in a long time…does a switch heel first try lol

  26. I love watching what goes on behind the scenes. Braille is so funny off camera.

  27. Every time i see skaters messing around on golf carts it makes me think of how a golf cart ended mike mo's career

  28. Wow, the timing of that moment where you landed the Tre-flip revert, Aaron's signature trick was a damn near divine moment..

  29. Aaron kyro has been like 35 for like the past 10 years huh

  30. What a great reunion. You guys were awesome on braille and now look how far you come.

Leave a Reply

Your email address will not be published.